לסיום / מתוך "אפשר לחשוב", אוטיבוק

רגע לפני שניפרד, נודה להורים שטרחו ועמלו והעניקו לנו ממיטב המטעמים המשובחים וגם לאלו שמפאת חוסר זמן (חלילה לא עניין) הרעיפו עלינו עוגות קנויות מהסופר או כלים חד פעמיים. 

הנה חלפה לה עוד שנה. שנת שלום ואהבה. גם בטוב וגם ברע, היתה לנו שנה טובה. למדנו על קשיים להתגבר וגם למדנו לוותר. כעת אנחנו נפרדים ולכם מאחלים שתצליחו בשנה הבאה בלימודים. 

בעצם, יודעים מה? אם יש לכם עוד דקה אחת סבלנות, ארצה לומר כמה מילים שלא מן הדף. דברים מהלב.

אתם יודעים, יהודית ואני עובדות יחד בגן כבר הרבה שנים. ליתר דיוק, שני עשורים. כן כן, זה לא הולך ברגל. הפכנו במובן מסויים למשפחה. משפחה שיש בה הכל מהכל. כמו בכל משפחה. ואולי אני לא תמיד אומרת אבל, כדאי שתדעי, יהודית, שאת מהווה עבורי השראה. החשיבה היצירתית, ההומר הבריא, טוב הלב והחמלה, הם שעושים אותך לכל כך נפלאה. אני מאחלת לנו שנמשיך יחד כצוות לפחות עוד עשרים שנה. 

ויש גם את דינה, שמגיעה לגן פעמיים בשבוע ושאני מכנה אותה השיפירית של הגן כי היא יודעת בדיוק מתי להתקרב ולוסייע ומתי להתרחק ולתת למי שצריך הזדמנות להצליח בעצמו ויש לה את הלב הכי רגיש בעולם, אז תודה שאת חלק ממשפחת הגן. 

לכם הורים יקרים, תודה  על האמון והבטחון שאתם נותנים לנו. הגיבוי שלכם חשוב ומעצים. 

גם לכם ילדות וילדים, מגיעה תודה. עברנו יחד מסע חשוב לחיים. יהודית ואני קצת הדרכנו אתכם בדרך. אתם, קצת אותנו. יחד חווינו אינספור חוויות מלמדות וחשובות שאני מניחה שילוו אותנו בהמשך החיים. במסע המשותף הזה גם שמחנו, גם התעצבנו, גם כעסנו, הרבה רבנו, בסוף השלמנו, המון המון צחקנו, ממש עד לב השמיים, שאני בטוחה שצחקו יחד איתנו,  ותמיד הרגשנו, ככה אני מקווה, שייכים. מטרתי היתה שגן אפשר לחשוב יהווה מקום בטוח לכל אחד ואחת. בעולם שבו הסובלנות כלפי האחר אינה מספקת, עסקתם ברגישות במלאכת החברות, ויצרתם יחד גם כן סוג של משפחה. כל אחד מכם בדרכו האיר את הגן בגוון אור ייחודי לו ויחד יצרתם אור גדול בבית הזה. כל יום גם אתם וגם אני למדנו על עצמנו דבר חדש. ערך חדש. גילינו את החשיבות שבמציאת פתרונות יצירתיים בעת משבר, איך לחשוב מחוץ לקופסא. גיליתם מנהיגות וגמישות בהחלטות, ידעתם לראות את האחר כאשר היה זקוק לכם והייתם סובלניים ורגישים לחבריכם. מלאכת החברות היא מלאכה לא פשוטה. כל ילד מביא איתו עולם ומלואו שלעיתים שונה משל חברו ואפילו מאוד, ואתם, ילדים ידעתם להלך באופן רגיש בין  הרגישויות והצלחתם להיות חברים למרות השונויות. 

אם בנוסף גם הצלחנו לגרום לכם לגלות עניין בתחומים נוספים כמו טבע, מדעים, חשבון וסוגי אמנויות, אין מאיתנו גאות. 

תהנו מהמשך הדרך, 

בהצלחה.

   

רשומות פופולריות