כשאלוהים אמר בפעם האחרונה

מה אני אגיד לך, העסקים זה כבר לא מה שהיה פעם.
העולם השתנה, האנשים השתנו, ביבי נשאר. אבל חוץ ממנו, הכל התחלף.
הכל באשמת השפע. כמה פיתויים, שאני אשמור.
אייפון, סנאפצ'ט, בלאנשט, אנשים עם שפם חתול, בחיי, העולם משתגע.
הכל פייק. הלכה האותנטיות. הצניעות פשטה רגל.
הכל מילים ריקות. ולייקים.
וביבי.
טוב, יש דברים שאפילו אלוהים עם רזומה כמו שלי, לא יכול לשנות.
לא אומר שאין ביקוש. יש תקופות. 
בעיקר יום כיפור או בטרמינל חזרה מאיה נאפה.
אבל בגדול, רחוק ממה שהיה לפני כמה דורות.
פעם, עוד לפני שהייתי פותח, כבר אנשים היו עולים לרגל עם סלים, קורבנות, מה שהיה.
העיקר שתשמור להם. הייתי צריך לתחזק צוות שלם של מלאכים שיתנו כנף כי השמיים לא עמדו בעומס.
איך הצעירים אומרים? מאה אחוז רייטינג.
איפה, היום בקושי 15 מנדטים.
אם נכנס מישהו רציני פעם ביום אני אומר ברוך אני.
בגלל זה גם עברנו ליד בתי המשפט. שמה יש תנועה יותר מאשר בבתי הכנסת, אז עוד איכשהו אני מצליח להחזיק את העסק.
אין מה לעשות, יום עסל, יום בסל.
הוא ממול, זה שטן זה. עובד בשחור. בגלל זה הולך לו. 
אני אין אצלי דבר כזה, הכל חשבוניות. נכנסת? שילמת. קנית? שילמת. שברת? שילמת. שילמת? כנס לרשימת תפוצה; קטלוגים, קלטות, דיסקים, פייסבוק ממומן, קבוצות פייסבוק לקידום עצמי של מנהל הקבוצה, שליחים עד הבית, חוגי בית, מה שצריך. שיווק. שיווק. שיווק.
סתם לוח עם "לא תרצח, לא תנאף, לא תחמוד" - לא זוכר את היתר - לא עושה קופה. היום הכל במדיה.
לא יודע, אולי אני צריך להוסיף ליד כל דיבר נצנץ. ושפם חתול.
אבל שלא תבין אותי לא נכון, אין לי כוונה לסגור את העסק.
בשביל אלה שעדיין פה ושם צריכים משהו, שזקוקים לנס או אפילו סתם לאוזן קשבת, בשבילם אני עדיין פה.
אם אני אישית מרגיש בדידות? כן, מודה. אני לא אנושי. 
אומרים שאין עוד מלבדי, אבל אני לא מאמין להם, הכל מילים ריקות.
מתי פעם מישהו באמת ראה אותי, אותי! כמו שאני באמת ולא כמו שכל מיני אנשים מפרשים אותי.
מה אני אגיד לך, הכל אינטרסים. 
את כל האמת, אתה חושב שביבי רוצה להחליף גם אותי?








רשומות פופולריות